Gå til indhold

Kundetilfredshed

Gør vi det godt?

Vi vil gerne have tilfredse kunder. Derfor vil vi gerne høre, hvordan kunderne opfatter os, om vi gør det godt, og om der er områder, hvor vi kan gøre det bedre. 

Derfor gennemfører vi en kundeundersøgelse, og har du modtaget et brev fra os i E-Boks, er du blandt de udvalgte til at deltage. 

Som tak for hjælpen trækker vi lod om en gavekurv blandt alle, der deltager i undersøgelsen.

Det tager omkring 10 minutter at besvare spørgeskemaet.

Vi ser frem til at modtage dine svar, så vi fremover kan yde en endnu bedre kundeservice. Sidste frist for at deltage i undersøgelsen er den 6. marts 2024. 

Undersøgelsen finder du via det link, som står i det brev, du har modtaget.

Hvis linket i brevet ikke virker, kan du gå ind på www.defgo.net/da og indtaste det personlige brugernavn og kodeord, som du finder i brevet. 

Har du spørgsmål vedrørende undersøgelsen, kan du kontakte Interresearch’ support på telefon 8882 1889 eller support@defgo.dk.