Klagevejledning
Klagevejledning ved generelle situationer
Hvis du er utilfreds med den behandling, du har fået, kan du sende en klage til post@vandogaffald.dk eller til vores administration: Vand og Affald, Ryttermarken 21, 5700 Svendborg.
Du skal oplyse følgende:
- Kort beskrivelse af hændelsen
- Hvem du har været i kontakt med
- Dine kontaktoplysninger
Vi håber, at vi i fællesskab kan finde en løsning på problemet.
Er du uenig i vores afgørelse, har du følgende klagemuligheder:
- Du kan indgive din klage til Center for Klageløsning via hjemmesiden www.forbrug.dk. Der opkræves et klagegebyr på 100 kr., som ikke tilbagebetales.
- Er du fortsat uenig i afgørelsen kan du indgive din klage til Forbrugerklagenævnet. Der opkræves et klagegebyr på 400 kr., som tilbagebetales, hvis du får medhold i din klage.
Akut handling på stedet
I nogle situationer, er der behov for akut handling, der kræver montørens afgørelse på stedet. Afgørelsen kan fås på skrift ved at rette henvendelse til mos@vandogaffald.dk.
Er du uenig i vores afgørelse, har du følgende klagemuligheder:
- Du kan indgive din klage til Center for Klageløsning via hjemmesiden www.forbrug.dk. Der opkræves et klagegebyr på 100 kr., som ikke tilbagebetales.
- Er du fortsat uenig i afgørelsen kan du indgive din klage til Forbrugerklagenævnet. Der opkræves et klagegebyr på 400 kr., som tilbagebetales, hvis du får medhold i din klage.